ALA KLIK SKALI JER SEUMUR HIDUP ...!

Baca Ini Dulu !

Assalamualaikum dan Anyeung Haseyo ... selamat datang ke blog ini ... blog ini adalh tempat di mana semua kisah-kisah atau novel-novel cinta , dongeng dan sebagainya berkumpul disini semua cerita dia sini hanya la dongeng atau fiction semata-mata tidak ada kena mengena antara hidup atau mati jika ada ianya hanya kebtulan sahaja ... penceritaan dalam blog ini lebih kepada korea ..kepada yang anti's anda tidak dibenarkan masuk ye ....jadi selamat membaca ...kalau dah baca follow la ...atau berikan komen anda ...

Monday 23 January 2012

B2uty & B2ST (Part 7)




'yaaahhh .. bestnya .. akhirnya dpat juga kaki aku memijak tanah korea nie .. btul tak noona2 semua  ??? ' fer .. .. yang lain semua senyum saje melihat karenah fer tu ... sekarang .. mereka semua menaiki sebuah van dan sedang menuju ke .. tempat tinggal b2st .. atau dikenal rumah b2st (DORM B2ST) 

'JINJJA ?!?! biar betul kita akan kerumah kamu berenam ?' tnya Kei ..'mestilah !! x kan la kami nak tipu ?' B2ST .. 'Yahooo !!!'B2uty berenam tu  jawab ..

smpai sahaje dihadapan bangunan tempat tinggal b2st .. mereka pun menurunkan bag mereka ... dan masuk kedalam .. dorm of b2st n 4 minute ... disana .. mereka semua bukan sahaj bertemu dengan B2ST malah dengan semua ahli 4 minute malah G.na .. bertapa gebiranya mereka semua ..

Doojoon memeberti tahu ..  bahawa sepanjang mingu mereka berenam berada disini .. fer akan tidur di dalam dorm of b2st .. sebab dia lelaki .. manakala .. Syahfain,Ain,Kei,Tinie dan Sha .. tidor sekali di dorm 4 Minute dan G.na sebab diorang kan perempuan x kanlah nak tidur di DORM B2ST pula ..'Kate doojoon ..

yang lain semua setuju dengan pendapat doojoon tu ....

mereka semua memasukkan bag kedalam .. dorm masing2 .. petang tu juga la .. b2st mengajak mereka semua berjalan di seoul ,kkorea .. dgan melawat bandar2 yang indah ... dan pemandangan yang cantik ...

setelah habis berjalan2 mengeliling bndar  seoul .. mereka pun pergi la ke restoran SUSHI untuk makan ...setelah tamat makan merekapun pulang la .. ke dorm mereka sebelum tu .. doojoon .. memberikan jadual kepada b2uty apa yg akan mereka lakukan dalam masa 6 hari yg masih tinggal tu ..

selasa-berlatih menari , menyanyi dan sebagainya 

rabu-buat persembahn di jepun 

khamis-bermain di taman tema 

jumaat & sabtu -pergi ke pulau JEJU untuk berehat dan membuat persembahan ..

ahad-bersiap sedia untuk pulang ke malaysia ..

sambungan ...

baiklah .. fanfic jhae ni ade lagi 7 episode jadi jhae harap sgat korang sentiasa melawat dan membaca fanfic jhae ni .. kamsahamnida ...

1 comment: