ALA KLIK SKALI JER SEUMUR HIDUP ...!

Baca Ini Dulu !

Assalamualaikum dan Anyeung Haseyo ... selamat datang ke blog ini ... blog ini adalh tempat di mana semua kisah-kisah atau novel-novel cinta , dongeng dan sebagainya berkumpul disini semua cerita dia sini hanya la dongeng atau fiction semata-mata tidak ada kena mengena antara hidup atau mati jika ada ianya hanya kebtulan sahaja ... penceritaan dalam blog ini lebih kepada korea ..kepada yang anti's anda tidak dibenarkan masuk ye ....jadi selamat membaca ...kalau dah baca follow la ...atau berikan komen anda ...

Sunday 20 November 2011

School Story 5 .... :)

Keesokan harinya mereka pun pergilah kesekolah seperti biasa ... Liena pergi kesekolah sama2 dengan Yoseob ...bila tiba di kelas mereka pun duduklah ditempat masing2  ..

POV LIENA :
Anyeung ! Kirana .. awalnya Ana kesekolah hari ini ... nanti rehat jum makan2 sama-sama di kantin nak tak ?

POV KIRANA :
Anyeung ! Liena ... he'eh biasa la Ana kan pelajar pintar hehe ... boleh juga ... Liena nak makan apa rehat satg ?

POV KIRANA N LIENA :
bla bla bla bla bla...(mreka duk bersembang sampai la puan LILY WOOHYUN masuk )

POV LILY WOOHYUN:
Anyeung ! sekarang ada pelajar baru dikelas kita namanya LEE GI KWANG .. harap korang semua berkenalan dengannya .. Gikwang di sebelah yoseob tiada sapa yg duduk awak boleh duduk disebelah dia ..

POV GIKWANG:
oke .. baiklah puan .. 'gikwang pun bergerak la dan duduk disebelah yoseob' gikwang senyum kearah yoseob ..

POV YOSEOB :
anyeung nama saya yoseob .. selmat berkenaln .. awak tinggal dimana .. duduklah .. nanti waktu rehat kita rehat sama2 ya :)

POV GIKWANG:
anyeung .. sronok berkenalan dengan awak ..ye saya tinggal bersebelahan dengan sekolah ini saje .. awak ajak saya rehat skali ..hehe boleh juga gomawo :)

POV KIRANA :
sejurus sahaj kirana melihat gikwang masuk dalam kelas ..hatinya sudah berdebar2 .. dalam hatinya berkata ' hua handsomenya dia nie .. hurm kene cari idea nak amik no phone dia nie .. hurmm .. tapi macam mana erk ?  ha !! Liena kan ada diakan rapat dengan yoseob dia boleh suruh yoseob tolong amilkan ..hehe ' Liena boleh tolong saya x ? bla bla bla bla ...

Sampai disini sahaja  tunggu sambunganya nanti oke ..apa2 pun kamsahamnida sebab sudi membaca FF Jhae kali nie .. tapi korang nak tahu kedatangan Gikwang disekolah tu akan menguabah sesuatu nanti ..nak tahu apa yg berubah itu ..hehe tunggu .. anyeung ..:)

1 comment:

  1. wah,macam dialog pulak..Haha,BTW,best! Tapi,harap chap yg seterusnya lebih pnjang ^.^

    ReplyDelete