ALA KLIK SKALI JER SEUMUR HIDUP ...!

Baca Ini Dulu !

Assalamualaikum dan Anyeung Haseyo ... selamat datang ke blog ini ... blog ini adalh tempat di mana semua kisah-kisah atau novel-novel cinta , dongeng dan sebagainya berkumpul disini semua cerita dia sini hanya la dongeng atau fiction semata-mata tidak ada kena mengena antara hidup atau mati jika ada ianya hanya kebtulan sahaja ... penceritaan dalam blog ini lebih kepada korea ..kepada yang anti's anda tidak dibenarkan masuk ye ....jadi selamat membaca ...kalau dah baca follow la ...atau berikan komen anda ...

Sunday 23 October 2011

FF KEDUA AKU AKAN MUNCUL TIDAK LAMA LAGI !

Sblum tu ak nak tnya oke tak  cerita junhyung yg lalu ..? kalau oke bagus la ...skrang aku dah dapat idea untuk buat cerita tentang yoseob pula ..korang nak tau cam mana aku leh dpat .. citer dia mcm nie ..hri nie  omma aku ajak p brkelah kat pantai bersih .so p la berkelah kat sana ... lpas je makan ..omma ak dan jamae aku ..amik angin la .... best hri tu angin kuat kat pantai ..msa ni la  aku p duk kat tmpat yg x de org ..pastu cari ilham ..huh lama juga ..idea tu nak sampai akhirnya ak dpat tngkap juga ..tapi skrang aku tgah cari ..heroin ..nya kalau heronya yoseob mestila ada heroin ..so nnt ak ak nak wat annoucment kat fb ...sapa nak jdi heroi ..utk ff kali nie ..lagu tema dan lagu inspirasi aku ialah ...THE FACT dan LIKE YOU THE BEST - kedua-duanya lagu beast ... so ...ilham ni pun ak dpat dri lagu tu .. so kalau ada apa2 komen amat dialu-alukan ... jadi tunggutau ..FF aku tu ...aku akan post ..nanti kalau dh siap jgn lupa lawat la ..jgn la buat keras je ..k ..daaaa...

No comments:

Post a Comment